کشف جسد زن مقتول در اطراف جاده طبس به ده محمد/پبدا شدن کودک 22 ماهه رها شده؟؟!!!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ بهار آبخورگ خوش آمدید . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 436
نویسنده : علی کریمی

هودر:سرهنگ محسن جلالیان اظهار داشت: در تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۳ کودکی ۲۲ ماهه در محل میدان امامزاده طبس پیدا و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که خودرویی وی را رها کرده و رفته است؛ که این کودک تحویل بهزیستی طبس شد.

خبر هودر به نقل از پایگاه گلشن : سرهنگ محسن جلالیان گفت: در تاریخ ۱۱ مهر نیز جسد خانمی ۳۷ ساله در کیلومتر ۱۰ جاده طبس – ده‌محمد و در حاشیه‌ی جاده کشف شد که در اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: جسد مکشوفه ابتدا مجهول‌الهویه بود اما با بررسی‌های انجام شده در همان روز هویت وی کشف و مشخص شد که وی به همراه فرزندش در تاریخ ۶ مهر در شهر خوربیابانک مفقود شده است که بررسی‌ها نشان داد کودک پیدا شده نیز متعلق به همان خانم است.

وی بیان کرد: اولیای مقتول، جسد وی را شناسایی کردند که جسد هم‌اکنون به پزشکی قانونی بیرجند منتقل شده و علت قطعی فوت نیز به نظر پزشکی قانونی موکول است.

جلالیان یادآور شد: باتوجه به کشف جسد در محدوده شهرستان طبس، تمامی مراحل تحقیقات و رسیدگی به این پرونده نیز در طبس انجام می‌شود.

براساس تحقیقات خبرنگار گلشن از یکی از خبرنگاران شهرستان خوربیابانک؛ کودک ۲۲ ماهه به نام «علی‌اصغر.ک» و مادر وی ۳۸ ساله به نام «اعظم.س» اهل روستای چاه‌ملک و ساکن روستای جعفرآباد از توابع شهرستان خوربیابانک هستند.




:: برچسب‌ها: ابخورگ , آبخورگ , روستای آبخورگ , بهار آبخورگ , اوخورگ , روستای ابخورگ , abkhorg , وبلاگ بهار آبخورگ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمد رضا حسینی در تاریخ : 1393/7/27/bahareabkhorg - - گفته است :
باعرض سلام -تشکر اززحمات شما
پاسخ: با سلام بسیار ممنون از لطف شما.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: